dimecres, 27 de febrer del 2013

"Przynieś mi tęczę Ja z tobą znowu latać chcę"


Dilluns a les 12 tutoria amb en Piotr (per primer cop veig la facultat amb més estudiants que el dijous passat. Noies de Biotec, és com passar pel passadís del primer pis de la uni jajajaja). Al acabar el meeting només puc pensar: buuuuuffff m’espera una setmana de molta feina!!!!
A les 9 del vespre anem al Capone: diuen que és nit de karaoke. I deu ni do!!! Acabo cantant la Labamba amb 2 turques i una romanesa que també la sabient. 


Això si, la millor part de la nit al final: van posar com 3 o 4 cançons turques i els erasmus turcs es van flipar a ballar, va ser genial!!!! S’ha de viure això de la “Pasión turca” (se que hi ha vídeos, quan els tingui ja els penjaré perquè ens van gravar però no amb la meva càmera). L’endemà a classe de polac érem molts amb la veu afònica de cantar J

Dimarts és un bon dia: a les 7 de la tarda hi ha concert al Lizard King Toruń del grup Haydamaky (Dani t’haguessin agradat a tu aquests). Són d’Ucraïna i toquen música ètnica. Arribem a les 8 al local i no se dir-vos si el grup que està tocant són aquests mateixos o no, això si m’agrada molt la música: tant es posen a tocar una cançó estil Rammstein, com reggae, com un rap. Per fi veig els primers hippies polacs, amb rastes i roba bastant més normal que l’habitual. He de dir que aquí la gent va molt arreglada, sobretot les noies, si jo anés vestides com elles la gent mínim es pensaria que vaig a alguna discoteca pija de festa jajaja. Us deixo un parell de videos del grup. Al segon es pot veure gent a davant de l’escenari ballant això si, aquests polacs mai han anat a un concert a Calldetenes jajajajajajaja!!!!



Després del concert al SportKlub a veure el clàssic: Barça-Madrid. Tenia l’esperança de poder celebrar la victòria a l’estàtua de’n Copernic, però no pot ser L. Això si, l’Ezgi (Turca) i jo ens hi deixem la pell animant a l’equip.


Després per ofegar una mica les penes anem a moure el “esqueleto” una estona amb la resta dels Erasmus, que no els hi ha quedat clar que el millor equip és el Barça i estan ben contents celebrant la victòria del Madrid.... Aiiissssss que els hi hauré de donar fuet a veure si es catalanitzen jajajaja (són en Berk i en Mehment Ali, siiiiii més turcs encara :D)


Dimecres de feina i quatre encàrrecs. Per fi ja tinc el mòbil alliberat i puc utilitzar la targeta polaca que ens van donar el primer dia de l’Orientation Week. Si algú vol saber quin és el meu número polac que pregunti per privat. Continuo sense tenir wifi a l’altre mòbil o sigui que res de Whatsapp.
Al vespre a estudiar: demà primer examen de polac. Això dels exàmens serà un clàssic, cada dos dies de classe ens tocarà fer una prova. Esperem que vagi bé.

Vaig preguntant pels vostres resultats Waters i ja em diuen que guanyeu així m’agrada jejeje.

Molts records a tots i totes, en especial a l’homenot de la casa i la seva gran amiga en Kumo jejeje. Aaaaa i a en Xuket també que el trobo a faltar! J


2 comentaris:

  1. Uolaa!! Veig que t'ho estàs passant genial, m'alegro moltíssim!!! ^^ encara que no comenti, llegeixo el teu blog :D jejeje per cert, com et va anar l'examen de polac? és molt xungo o què?? ja aniràs explicant cosetes! petonets i disfruta força!!!^^

    ResponElimina
  2. Bones Rosa...
    No t'aburreixes pas, no...
    Continua disfrutant.
    Ep, visca el Barça eh!!! jajaja

    กอด

    ResponElimina