dimarts, 12 de febrer del 2013

"We could steal time, just for one day"


Per fi!!! Avui dia 10 de febrer del 2013 ha sigut el dia escollit. He arribat a Toruń a les 8:30 del matí en un vol que ha sigut... bé m’he passat el vol dormint o sigui que suposo que ha sigut genial jajaja.
A l’aeroport canvi dels euros per złotys i al bus cap a Poznań Głowny. (He flipat, el conductor del bus era clavat al pare del Xavi jajajajajaja Marianuuuu!!!!) Al bus l’he liat una mica ja que he saturat la porta d’entrada: dues maletes, la motxilla del portàtil i el bus a rebentar jajaja. M’he trobat uns espanyols però no eren Erasmus o sigui que bye, bye hasta otro ratito!!!


Arribada a Poznań Głowny, compra del bitllet i esperar fins les 10:48 a la peron 2 per anar a Toruń Miasto. Dues horetes de viatge, la primera de les quals he anat escoltant acústics que feia un noi amb la guitarra (ha tocat Red Hot Chilli Peppers Alvareeeeezzzzzz ^_^)


A Toruń Miasto trobada amb el mentor en Barto. Let’s go to speak English!!! Buuuffff sort que ja l’he avisat de que pot ser que la lii una mica els primers dies amb l’anglès. El noi molt amable m’ha pagat el tiquet del tramvia i tot :P
Hem arribat al dormitori 5 que és on passaré les dues primeres nits, i després ja em canviaré al dormitori 6 i després... bé, després ja es veurà com acaba això de la residencia :-/


Un cop instal·lada hem anat a comprar al centre alguna cosa per dinar, ja que s’ha esperat a que arribés per dinar amb mi. Hem anat al supermercat només per comprar una llauna de tomàquets xerris en conserva, una llauna de no sé quin peix (volia comprar sardines però no n’hi havien) i una ampolla d’aigua per mi (aquests polacs....).
Abans de començar a cuinar ja m’ha “advertit” (mode irònic total) de que el plat que cuinaria té un munt de tradició polaca entre els estudiants: pasta amb “salsa” de tomàquet i sardines!!!!!!!! Jajajajaja realment amb lo de les sardines he flipat però bé no anava a dir res quan m’estaven cuinant. Dinàvem a les 3:45 de la tarda.
He conegut al seu company d’habitació, en “Lucas” (ni s’escriu ni es pronuncia així però l’única cosa que m’ha quedat clara és que en anglès és Lucas jajajajaja que xungo això del polac). He rigut molt perquè no sé d’on treuen aquestes coses però en Lucas sabia dir “¿Cómo te shamás?” (si, si amb accent argentí jajajajajaja que s’ho sabia d’una pel·lícula).

El segon dia per Toruń ha sigut força tranquil. Sense Internet ni cap conegut per aquí he estat gairebé tot el dia a la residencia. Avui però m’he negat a tornar a menjar qualsevol altre plat “típic estudiantil” i li he dit al Bartek d’anar a comprar per fer una truita de patates. És la primera que cuino però he de dir que ha sortit ben bona, ah i acompanyada de pa amb tomàquet i xoriço per suposat!! 


En aquests dos dies a la residencia 5 he dormit en dues habitacions diferents, problemes de logística amb la recepcionista, però bé demà ja vaig cap al meu dormitori.



Petons a tothom!!

1 comentari:

  1. Rosa,

    Ho escrius més o ja pots tornar a casa!

    deixa de pedre el temps!

    Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht

    ResponElimina